Ruilen & retourneren

Wij willen graag dat je blij en tevreden bent met je Binnenpret aankopen.

Mocht een artikel dat uit voorraad gekocht is toch niet goed zijn dan kan deze binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd of geruild worden. Na annulering heb je altijd 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Het artikel dient wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn. 

Op producten die je via deze webwinkel koopt welke op maat, volgens de door jouw ingevoerde specificaties, zijn gemaakt is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Wanneer een custom made product niet aan je verwachtingen voldoet verzoeken wij je dan ook contact met ons op te nemen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Graag verzoeken wij je jouw retour(en) samen met een kopie van de factuur te zenden naar:

Binnenpret 
T.n.v. Retour
Daendelsstraat 6
5018 ES  TILBURG

Als wij het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij het artikel beoordelen en indien nodig omruilen dan wel het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) vergoeden. Je bent zelf verantwoordelijk voor een onbeschadigde en nette retourzending van het artikel.

Kosten retourneren
Je betaalt zelf de retourkosten bij het postkantoor. Indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, neemt Binnenpret de kosten van een retour voor haar rekening.

 Sale artikelen
Artikelen gekocht in de uitverkoop kunnen NIET geruild of geretourneerd worden.

 Zie de algemene voorwaarden voor verdere details over voorwaarden van retourneren.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens onze algemene voorwaarden ben je verplicht om binnen vier weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij verzoeken je in dat geval contact met ons op te nemen zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.